luni, 19 septembrie 2016

Sun is here...

... today, tomorrow, always!


Soarele isi face aparitia. Incetisor. Foarte increzator si curajos se strecoara printre nori oferindu-mi lumina si caldura lui. E ceas desteptator. Pff..! Si mai detine si cele mai eficiente si durabile baterii, baterii ce-mi imprumuta energia lor. Da, soarele inseamna vitalitate, bucurie, energie, pozitivitate, caldura si liniste. Sunt momente cand nu isi face apartia, se odihneste printre nori. Il vreau la vedere in fiecare clipa, in fiecare zi. E imposibil fizic, Am reusit sa “rup” o bucatica din el si s-o insurubez in sufletul meu. Nu s-a suparat!  Aceasta bucatica de soare m-a facut constienta de ceva- cat imi  voi dori soare voi avea, desi nori isi vor mai face prezenta in universul meu. Asa ca…, imi ramane sa ma bucur de ploaie, de vant, asa cum ma bucur de soare!  

Aceeasi,
C.Balan

Ps- “Tu bucura-te ca vezi rasaritul, nu mai complica timpul”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu