marți, 13 septembrie 2016

A venit, a venit toamna.

Daca timpul ar fi avut frunze, ce toamna- N.STANESCU

Toamna, 

Te-ai  intrebat ce gandesc despre tine?
Fii atenta!

Pentru mine esti a doua primavara, fiecare frunza o transformi intr-o floare. Ma hipnotizezi cu acele culori ce le arunci in natura. Imi incanti auzul cu zumzetul pasarilor ce sunt pregatite sa ne paraseasca pentru locurile mai  calde. Imi rasfeti gusturile cu fructele pe care le mangai cu mult soare, pregatita sa mi le oferi.
Soarele tau imi cuprinde sufletul si trupul. Vantul tau le ofera frunzelor cele mai frumoase nuante. Pictezi toate padurile, toti codrii, toata natura. Pictezi cu migala, atentie si multa pasiune. Faci din natura o opera de arta. O opera ce o transformi intr-o capodopera. Imi oferi ultimele seri petrecute in aer liber alaturi de cei dragi. Imi faci cadou placerea de a privi ultimele apusuri stand pe iarba. Si nu uiti ceva, placerea de a mai face parte din natura o lasi prezenta. 

Esti frumoasa! Esti calda, dar mai ai momente cand esti rece. Unoeri esti mohorata, dar momentele pline de viata nu te ocolesc. Esti calma. Esti meditatie pentru mine. Esti plina de contraste. Esti culoare. Esti tu, Toamna mea. Facatoare de frumos!

Aceeasi. 
C.Balan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu