duminică, 25 septembrie 2016

Aripi.

"Pentru zbor trebuie sa ai aripi, dar  si visator sa fii"


A sosit clipa! Sa descopar! Sa-nvat! Sa ma bucur! Sa fac parte din lumea paralela solului. Este o senzatie ce nu o poti explica in cuvinte. Traiesti. Este momentul tau. Nimeni nu-ti poate fura acele clipe. 
Acesta este inceputul nebuniei frumoase.  De azi se va rula frecvent pe plaiurile romanesti. 
Am zburat in tandem. Cadoul fetelor a fost startul. Aveam habar de ce inseamna zborul in mare parte.  Mereu mi-am pus intrebarea- Cum ar fi sa zbor singura?
Ce s-a intamplat azi m-a lasat masca, si masca am ramas. Am avut parte si de o cazatura, nimic grav. O aterizare nu foarte profi. Detalii nesemnificative :P  Momentul decolarii si zborul in sine au fost felul principal, au fost bucuria mea, mai presus de orice. Asa ca..., nebunia va continua. 

Paramaniacilor?!  Sa aveti rabdare cu mine. Sa imi spuneti ce fac bine, dar sa nu  ezitati sa ma
atentionati cand gresesc. Vreau sa invat, sunt multe de dobandit. Din partea mea vor exista: bucurie, vointa, rabdare si perseverenta. Sunt nerabdatoare! 


Aceeasi, 
C.Balan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu