joi, 24 iulie 2014

Relaxare, liniște

Am niște emoții... Acesta este primul meu post!
Am avut parte de niște clipe foarte frumoase ieri si mă gândesc că ar fi momentul perfect și potrivit să-mi încep activitatea de "blogger-iță".

Marți, o zi de iulie ciudată în privința vremii... Am plecat în Dumbrăvița la o prietenă (Mihaela Gavrilă), o prietenă  pe care nu o am de mult timp deși ne cunoaștem de 3 ani, noi fiind colege de facultate. Tot ce trebuie să se întâmple..., se intâmplă în momentul potrivit :-)
Am plecat cu trenul, pe tren reusesc să citesc câteva rânduri din cartea lu' Chirilă (carte primită cadou de la buna mea prietenă, Alexandra).

Ajung în Dumbrăvița. Wowwww! Câtă frumusețe există în Romania mea!!! Dumbrăvița este un loc pe care mulți dintre noi nu-l cunoștem, un loc fără promovarea cuvenită..., este un loc care m-a fascinat, un loc care mi-a oferit clipe de liniște, de libertate și peisaje minunate. Ne-am plimbat cu bicicleta până la lacul din Dumbrăvița, a fost o bucurie să mă plimb cu bicicleta.
VĂ MULTUMESC (Mihaela și Alina) pentru aceste clipe simple, dar de neuitat. Mihaela, datorită ție am cunoscut un loc superb din România.

C.Bălan
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu