luni, 28 iulie 2014

Oameni speciali - (2)

Ce emoții am...! Am multe amintiri cu tine, amintiri ce-mi bucură sufletul, amintiri ce sunt păstrate și vor rămâne într-un loc sigur pentru totdeauna.

Nu o să uit prima zi în care noi două ne-am vorbit. Ce ne-a unit?! MATEMATICA :-))) 
Au trecut 3 ani, 3 ani frumosi, 3 ani de amintiri, 3 ani în care am învatat multe, 3 ani în care am zâmbit, 3 ani în care mi-au ieșit în cale oameni adevărați. Esti unul din acei oameni :-) 
Ești omul care a dat start-ul celor mai frumoase, nebune momente din perioada facultății. Aș putea să înșir fiecare amintire cu tine privind cel mai mic detaliu, dar o voi face cum știu eu mai bine, prin fotografii.

Îmi doresc ca viața să ne aducă mereu împreună și să ne bucurăm de toate evenimentele ce vor urma în viețile noastre :-) Alexandrooooooooo, îmi doresc să ai parte mereu de tot ce-i mai frumos și mai bun pe lume pentru că meriti. Să te bucuri mereu de viață, să faci tot ce-ți place și-ți bucură sufletul, să ai lângă tine oameni frumoși!
Din tot sufletul ÎȚI MULȚUMESC pentru tot! Te îmbrățisez cu drag! >: BC< 

Ps- Te "bați" cu cineva pentru acel rol de care stim noi două! :D

C.Bălan














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu