joi, 31 iulie 2014

Oraș de poveste!

Brașov! 
Ieri, m-am hotarat sa ies în natura, i-am promis unei prietene că mergem undeva unde ea nu a ajuns. Ni s-au alăturat încă două fete. Un loc linistit, curat, frumos si liber…Varful Tampa( ca 1000 m alt.). Am urcat pe jos  pentru că nu merită să urci cu telecabina. Acest drum îți oferă niște imagini de nedescris. Mă bucur că pot face acest drum când vreau, deoarece sunt de aici, de-a locului. Îmi va fi dor să fac acest drum dacă soarta mă va duce în alt colț. Indiferent unde mă voi aflla, acest oraș, numit Brașov, va rămâne mereu orașul meu de suflet, orașul unde am învățat, am râs, am plâns, am iubit, am suferit, am întâlnit oameni minunați.

Realizez cât de frumoasă poate fi natura, câtă emoție îți poate transmite. Natura, este darul ce l-a lăsat Dumnezeu pentru noi, aici, pe Pământ. Tindem mereu să ne agățăm de lucruri crezând că acestea ne fac fericiți, că acestea ne fac viata mai frumoasa, dar nu-i așa. Banii, hainele, club-urile și multe altele sunt doar niste tertipuri pentru a ne face viața mai “frumoasă”. Poate un zâmbet sincer, o îmbrățisare, o discuție cu un om drag, o plimbare în natura ne fac cu adevărat fericiți.

Viata este frumoosă în orice loc. Important este să vezi frumusețea acesteia și sa o simti. Zâmbește, iubește, apreciază...TRĂIEȘTE!

C.Bălan














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu