marți, 23 decembrie 2014

Oameni speciali -(5)

Zilele trecute am citit o scrisoare de la tine! M-a emoționat! Sunt cel mai norocos om, cel mai bogat! De ce? Pentru că tu și alți oameni minunați faceți parte din universul meu. Mi-ai plăcut din prima clipă, îi spuneam Cristinei că-mi place de tine...foarte mult. Cineva a avut grija ca noi două să devenim prietene.

COPIL FRUMOS?! LA MULȚI ANI, FRUMOȘI ȘI VESELI!
Îți doresc tot binele din lume și toate dorințele tale să capete viață! Să ai aceași energie nebună! Să fii sănătoasă, fericită, colorată, nonconformistă și sinceră.  Să ai parte de oameni valoroși în preajma ta, oameni ce-ți vor zâmbi, oameni ce-ți bucură sufletul, oameni ce-ți vor fi alături pentru ce ești tu. 

Sunt mândră să am în preajmă un suflet frumos, talentat, nebun și sincer. 
Îți mulțumesc pentru tot, COPIL FRUMOS!


Cu drag, 
  C. Bălan 
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu